Bugün, 30 Nisan 2024 Salı

Manisa Öğretmenevi TS EN ISO 9001:2015 kalite belgesini aldı

Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı Manisa Öğretmenevi ve Akşam Sanat Okulu, konaklama ve sosyal faaliyetlerin yapılabildiği önemli bir sosyal tesis.

MANİSA-GENEL 15.09.2023 15:29:00 1328 0

Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı Manisa Öğretmenevi ve Akşam Sanat Okulu,  konaklama ve sosyal faaliyetlerin yapılabildiği önemli bir sosyal tesis.

Böylece 5 yıldızlı otellerin verdiği hizmet kalitesini sunmaya çalışıyor.  Kamu kurum ve kuruluşları, özel sektör, sivil toplum kuruluşları ve halk 365 gün boyunca kaliteli hizmeti en iyi şekilde alabiliyor. Türkiye’nin her ilinden gelenler olduğu gibi yurt dışından gelen kafilelere de ev sahipliği yapıyor.  Türkiye genelinde bulunan 552 öğretmenevi arasında Milli Eğitim Bakanlığı Standardizasyon ve Kalite Hizmet Birimi tarafından TS EN ISO 9001:2015 kalite belgesini alan Rize Güneysu Öğretmenevi ile birlikte alan ilk öğretmenevlerinden biri oldu.

Manisa Öğretmenevi ve Akşam Sanat Okulu Müdürü Şerif Karagöz, “Manisa Merkez’de 56 oda, 116 yataklı hizmet veriyoruz. 2 tane düğün salonumuz var. Kafeteryamız var. Bir kahvaltı salonumuz var, bir de lokalimiz var.  Genelde öğretmenlerimiz konaklıyorlar. 2023 yılının sonuna kadar öğretmenlerimize yüzde 50 indirim var konaklamada. Bu da cazip olduğu için öğretmenlerimizin tercih ettiği Öğretmeneviyiz. Faaliyetlerimize devam ediyoruz. 5 yıldızlı otel kadar konforumuz olmasa da kalınabilecek, temiz, güvenilir bir Öğretmenevi’dir. 8 tane süit odamız var. Bunlardan yoğun ilgi gören odalarımızdandır. Manisa Öğretmenevi, konaklama ve sosyal faaliyetlerin yapılabildiği bir sosyal tesis.  Böyle olunca 365 gün hizmet verebiliyoruz. Tüm Türkiye’ye. Türkiye’mizin her yerinden gelenler olduğu gibi yurt dışından gelen kafilelere de hizmet veriyoruz. Ağırlama temsil yeri olduğu için azama gayret gösteriyoruz. İnsanların kendi evlerindeymiş gibi hizmetlerini sağlıyoruz” dedi.
Milli Eğitim Bakanlığı tarafından zorunlu getirilen ISO 9001 belgesini Türkiye’de alan ilk Öğretmenevlerinden biri olduklarını açıklayan Karagöz, “Bakanlığımız ISO 9001 belgesini zorunlu hale getirdi. Türkiye genelindeki 552 öğretmenevi içerisinde ilk alan öğretmenevi olduk. Zor bir süreçti. 7 ay boyunca uğraştık. Bir standarda bağladık her yeri kalite yönetiminde. Çalışanlarımızı eğittik. 23 tane çalışanımız var. Hizmete devam ediyoruz” dedi.
Sabah kahvaltısı ve öğle yemeği hizmeti sunduklarını kaydeden Şerif Karagöz, “Sabah kahvaltımız 07.00 ila 11.00 saatleri arasında gerçekleşiyor. Burası tüm halkımızı da açık bir yer. Manisa’nın her yerini görebilen bir salonumuz var 6. katta. Spil kafeterya alanımızda kahvaltılarımızı orada veriyoruz. Spil manzaralı kahvaltı yapmak isteyen tüm misafirlerimizi bekliyoruz. Öğle yemeğimiz var. En az 10 çeşit yemek çıkarıyoruz. Vejetaryanından tavuk yemek isteyen, et yemek isteyen herkese hitap eden menülerimiz var.  Genelde bu çevredeki öğretmenlerimiz faydalanıyor. Halkımızda gelebiliyor. Çok güzel tepkiler alıyoruz” dedi.
Öğretmenevi’nde 2 tane düğün salonunun bulunduğunu ifade eden Karagöz, “Salonumuzun biri 400 kişilik, diğeri ise 150 kişilik. Dışarıdaki fiyatlara göre kamuya hizmet ettiğimiz için kamu personeli ve öğretmenlerin faydalanması için fiyat olarak da uygun düğün salonlarımız. 400 kişilik salonda genelde düğün falan yapılırken, 150 kişilik salonda ise nişan ve kına işlemleri gerçekleşiyor” dedi.
200 kişilik konferans salonunda çeşitli programların düzenlendiği vurgulayan Karagöz, “200 kişilik konferans salonumuz var. Gerek Milli Eğitim olsun gerekse sivil toplum kuruluşları olsun 200 kişilik salonumuzdan faydalanabiliyorlar” diye konuştu.

MUHTARLARLA BULUŞAN BALABAN: ‘SORUNLARI ORTAK ÇÖZECEĞİZ’

YUNUSEMRE'DE ÇOCUKLARDAN 23 NİSAN'A ÖZEL FUTBOL RESİTALİ

CHP Manisa örgütünden alternatif kortej yürüyüşü

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı büyük bir coşkuyla kutlandı

• Salı 23.3 ° / 12.9 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Çarşamba 24.8 ° / 13.3 ° false
  • Perşembe 24.1 ° / 12.6 ° Güneşli

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.